Praha 6 má druhý největší podíl obyvatel starších 65 let v hlavním městě. Proto žádá Dopravní podnik, aby na tramvajové linky projíždějící šestkou nasadil více nízkopodlažních vozů.
„Seniorům a lidem, kteří se ze zdravotních důvodů obtížně pohybují, by rozšíření nízkopodlažních tramvajových spojů hodně pomohlo. Ať už při cestování za lékařem nebo na nákup, což je pro mnoho z nás rutinní záležitost, pro naše starší spoluobčany však nikoliv,“ říká radní pro dopravu Ondřej Matěj Hrubeš (ODS) a doplňuje: „Šestka je rovněž místem k životu pro řadu mladých rodin. Maminky s kočárkem či s malými dětmi si při cestách hromadnou dopravou jistě zaslouží dostatečný komfort, který moderní nízkopodlažní tramvaje dokáží poskytnout.“
V současné době některé linky tramvaje, které projíždějí Prahou 6, postrádají od dopravního podniku garanci většinového nasazení nízkopodlažních spojů. Například na lince 26 jezdí v odpolední špičce méně než polovina nízkopodlažních spojů a na lince 22 totéž platí po celý pracovní den. Cílem radnice je, aby nízkopodlažní tramvaje obsluhovaly Prahu 6 častěji, měly dostatečné vybavení, byly klimatizované a čisté. Z celkem 93 tramvajových vozů ve vokovické vozovně je pouze patnáct vybaveno klimatizací, to by se mělo změnit. Podporu má vedení radnice i od opozice: „V současné době tyto tramvaje z vozovny Vokovice už jezdí do celé Prahy, a proto považuji za nutné, aby se co nejdříve podařilo zapojit do jejich provozu co nejvíce dalších vozoven na území celé Prahy, což bude v konečném důsledku výhodné i pro Prahu 6,“ říká zastupitelka Eva Smutná (TOP 09). Podle Miloše Vlacha (Piráti) může vyšší komfort do městské dopravy přitáhnout cestující, kteří by jinak jeli autem. „Zároveň chápu, že vozový park není nafukovací, a zvyšování našeho komfortu na úkor ostatních městských částí mi nepřijde kolegiální. Věřím ale, že vedení dopravního podniku přijde s férovým řešením,“ dodává zastupitel.