Mrazivé počasí v kombinaci se střídavým oteplením způsobuje závady na vodovodním potrubí.
Bez vody tak každou zimu zůstanou během havárií stovky lidí. PVK zajišťují při haváriích náhradní zásobování vodou z cisteren, pokud příliš nemrzne.
Když neteče voda kvůli havárii
✔ volat zákaznickou linku PVK 840 111 112. Zde se dozvíte příčinu havárie i pravděpodobný termín jejího odstranění. Další informace lze získat na webu www.pvk.cz/aktualni-havarie.
✔ zažádat o zasílání sms zpráv o haváriích ve svém bydlišti, stačí se zaregistrovat na www.voda-info.cz a zdarma dostávat na mobil sms o haváriích v lokalitě bydliště. Pokud lidé nemají přístup na internet, mohou zaslat SMS ve tvaru VEOLIA na číslo 720 001 112. Operátoři jim zavolají a jejich registraci vyřídí společně.
✔ K registraci sms služby lze využít operátora call centra na tel. čísle 840 111 112. Na linku je možné volat 24 hodin denně 7 dní v týdnu.
✔ Obyvatelé Prahy 6 se mohou přihlásit k odběru SMS zpráv z radnice na číslo 220189 111. Formát zprávy pro odběr praktických informací př.: REG jméno příjmení PRAHA 6 ulice číslo T1 (více informací na www.praha6.cz/sms_infokanal.html). Díky systému zadávání adres získávají občané informace pouze o haváriích v oblastech, které se jich týkají.