Plán na rekonstrukci budovy úřadu městské části, kterou na začátku letošního roku schválili zastupitelé, začal nabírat konkrétní obrysy.
Radnice vydala informační leták, kterým seznamuje občany s tím, jak by měla přestavba úřadu vypadat a co všechno bude schopen moderní úřad po dokončení lidem nabídnout. Anketou chce do diskuse na rekonstrukci zapojit i obyvatele Prahy 6.
"Lidé se mohou prostřednictvím anonymní ankety vyjádřit k nabízeným službám.
Rádi bychom si ověřili, zda o nové služby stojí a vítáme další podněty," říká
tajemnice úřadu Prahy 6 Lenka Pokorná. V anketě se lidé mohou vyjádřit, zda by v
nové radnici měli rádi informační a reprografické centrum, počítače s přístupem
na internet, zda si tam přejí služebnu městské policie, dětský koutek, stojany
na kola před budovou nebo zda mají být všichni úředníci jednotně označeni.
Vyplněné anketní lístky mohou odevzdávat až do konce prosince ve všech informačních kancelářích, kde budou letáky k dispozici. Současně bude anketa probíhat i na webových stranách www.praha6.cz/rekonstrukce_uradu.html.
Celková rekonstrukce radnice bude znamenat dočasné stěhování celého úřadu. K tomu by mělo dojít zhruba v polovině února. "Nová pracoviště včetně adres, příslušných kontaktů a činností včas zveřejníme," sdělila tajemnice Pokorná. Podrobný přehled přinese také Šestka v únorovém vydání. Již nyní je jisté, že vedení radnice bude sídlit v poliklinice Pod Marjánkou, část úřadu bude v objektu Delty na Dědině a část v ulici Jugoslávských Partyzánů. Živnostenský odbor a odbor evidence obyvatel zůstanou na svém místě. Po dobu přestavby radnice plánuje i zavedení tzv. mobilního úřadu, kdy by úředníci měli možnost vyjíždět za občany.
Po dokončení rekonstrukce radnice, které se plánuje na přelom roku 2009/2010, by měl být občanům k dispozici moderní úřad s centrální vstupní halou a recepcí, budova by měla být bezbariérová s kapacitními výtahy, zlepší se také technické a sociální vybavení. Součástí přestavby je i zajištění parkovacích míst pro návštěvníky úřadu.