O koncepci parkování a způsobech, jak vyřešit nedostatek parkovacích míst v Dejvicích, bude rozhodovat až nové zastupitelstvo po komunálních volbách. Na něm také bude záviset, zda se začnou budovat hromadné garáže pod Puškinovým náměstím. Proti jejich výstavbě na březnovém jednání zastupitelů opět protestovali zástupci občanského sdružení Puškinovo náměstí.
Zastupitelé měli původně jednat o schválení základních tezí, jak řešit dopravu v klidu. Mezi ně patří například omezení placených vyhrazených stání pro firmy, úprava vozovek a systému parkování v rámci chodníkového programu, ale také výstavba podzemních garáží. Projednávaný bod se nakonec změnil pouze v diskuzi, která se točila kolem zastaveného projektu na tři sta podzemních stání pod "Puškiňákem".
Anne Lungová za občanské sdružení předala zastupitelům archy s dalšími podpisy lidí proti výstavbě. "Souhlasíme s tím, aby se problém řešil, ale stavba velkokapacitních podzemních garáží ho neřeší," řekla Lungová, podle které místní lidé nemají o placené garáže zájem a jejich realizace by přivedla do území další dopravu. Podle zástupců sdružení by se místo garáží měly například budovat cyklostezky. "Určitě jsou zde místa, kde by se garáže daly umístit lépe a levněji," domníval se pan Tomášek z Eliášovy ulice.
"Tyto lokality posoudí studie, které si radnice nechala zpracovat. Počkáme na vyhodnocení odborníků," řekl k tomu starosta Chalupa (ODS), podle kterého jsou garáže nutné. O tom, kde budou, je potřeba diskutovat. Odmítá okamžité zavedení zón placeného stání. "Neumím prodávat vzduch, ta místa se musí nejprve vytvořit." Dle radnice chybí v centru Dejvic přes 800 míst.
Podle opozice jsou studie posuzující vhodnost jednotlivých lokalit nedůvěryhodné. "Neexistuje analytický myšlenkový postup vedoucí k tomu, že vytipované lokality jsou správné. Puškinovo náměstí by se nikdy nemohlo ocitnout v prvních pěti, to je můj intuitivní názor," řekl zastupitel Oldřich Kužílek (SNK ED). Podle opozičního klubu SNK ED je nezbytné začít efektivní dialog s občanskými iniciativami v dotčených lokalitách. Jak také podotkl i primátor Pavel Bém (ODS), podzemní parkování má smysl pouze tehdy, pokud jej lidé, rezidenti, budou chtít využívat. "Na druhou stranu zavedení rezidenčních zón a zpoplatnění parkování, které navrhuje zastupitelka Jaroslava Hešíková (nezařazená), však počet parkovacích míst nezvýší," řekl primátor.